- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 297
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 298
Dzień Bezpiecznego Internetu (DBI) obchodzony jest z inicjatywy Komisji Europejskiej od 2004 roku i ma na celu inicjowanie i propagowanie działań na rzecz bezpiecznego dostępu dzieci i młodzieży do zasobów internetowych.
W tym roku DBI obchodzimy 7 lutego. Podczas tych obchodów chcemy zachęcić wszystkich do aktywnego uczestnictwa we współtworzeniu twórczego i bezpiecznego środowiska online. Zwracamy szczególną uwagę na istotę współpracy pomiędzy różnymi sektorami przy wspieraniu pozytywnych zmian w sieci.
DBI w naszej szkole dotyczył następujących inicjatyw:
- 6. 02.23 r. na piątej lekcji odbył się Szkolny konkurs wiedzy o Internecie. Brało w nim udział 65 uczniów, z czego 11 osób zdobyło komplet punktów! Są to:
Aleksander Osadnik 1AT Arkadiusz Pacyga 1AT Cyprian Ziobrowski 1AT Denis Lembowicz 1BT Oliwia Szargut 1BT Roma Badurczyk 1AL Emilia Waleńdzińska 1BT Paweł Borowski 3TL Wiktoria Korus 3 TL Mateusz Macioł 3TL Łukasz Stranczyk 3 TL - Konkurs na prezentację multimedialną – Uczeń bezpieczny w Internecie - jak wystrzegać się zagrożeń? Prace w formie prezentacji multimedialnej należy przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do dnia 10.02.23 r.
- Konkurs na wiersz lub plakat na temat: „Bezpieczeństwo w Internecie” - termin oddawania prac 10.02.23
- 7.02. w auli odbyła się prelekcja dotycząca Dnia Bezpiecznego Internetu z udziałem wszystkich klas..
Wszyscy, na co dzień powinniśmy angażować się w promowanie pozytywnych zastosowań Internetu, promocję tolerancji oraz tworzenie kultury zrozumienia.
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
- Odsłony: 219
Dzięki projektowi nasza szkoła (podobnie jak licea w Knurowie) zostanie doposażona w komputery, elektroniczne translatory mowy, podręczniki do nauki języka polskiego jako obcego oraz materiały eksploatacyjne do drukarek. Wszystko po to, aby ułatwić ukraińskiej młodzieży pokonywanie barier językowych związanych z niewystarczającą znajomością polskiego, a tym samym umożliwić jej korzystanie w pełni z oferty edukacyjnej szkoły.